Wednesday 1 March 2017

GOOD Weather 好天气 | This is how we do... February 2017




Hello February Spring Day

I believe in process. I believe in four seasons.
I believe that winter's tough, but spring's coming.
I believe that there's a growing season.
And I think that you realize that in life, you grow. You get better.

--- Steve Southerland










Happy National Freedom Day

All good things are wild and free.
Charlie’s angles in Penang War Museum




Friday Inspiration: Live a Great Story

光性〉,林季《余人》

谁说破蛹是了自由
怎么知道 草原么广袤
竟然有什么比
才明白 今生的起
是你前世的一次振翅

我翩翩地 你熊熊地笑
我走向你
灿烂地睡去
再也不醒




Little Journeyman Café Penang

假期就要束,把握每一个聚餐的机会,
在阳光午后感受时间悄悄溜走的欢乐




The Sweet Smell of Morning

个世界上,正确的果可能是来自不正确的选择
正确的选择也可能致不正确的果。
了避开种不合理性————说应该无妨————
有必要采取一种实际上不做任何选择的立
而我大体上就是依照这样的思考模式日子的。
生了的事情就已经发生了,没有生的事情仍未生。

———— 村上春袭击面包店》




Friday Inspiration: Good Weather

我只想成
厚天空里你起来
又迁徒的避






Homey

Hi, we are three again!




February Blog Post





Morning brew

近几日天气阴晴不定,连连,一杯咖啡是一天的温暖,
一个舒适的角落藏着人安心踏的快




Friday Inspiration:  Inspiration growing

我以我的存在,从一开始就只是个想象。———— 黎紫




 Light will guide you home

灵魂里的一道光,直直穿透心灵最深邃柔的地方。
躺在一抹暖天空的云中,轻轻哼一首歌睡去,
沉静中有种包容,不被惊



Poem-a-day

〈消逝的花园〉,渡《下一个世的星辰》

散落在时间
一万万星星,一定有我
在追的天真而藏的心
像没有志的海洋裡
只要相逢,就能
只要相,就不会



No comments:

Post a Comment